Drop Down Menus

      Τρίτη 25 Απριλίου 2017

      ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ...Αποκλειστικά υπεύθυνοι είμαστε εμείς, με πρώτο εμένα.


      Ο Ηλίας Φωτόπουλος, προς τιμήν του,  βγήκε μπροστά και ανέλαβε την ευθύνη της ήττας από τη Θήβα, κατά την συνέντευξη Τύπου.

      «Θέλαμε να κερδίσουμε και να κάνουμε ένα ακόμη βήμα για τη 2η θέση, αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος μας.

      Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε και αποκλειστικά υπεύθυνοι είμαστε εμείς, με πρώτο και καλύτερο εμένα.
      Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη της ήττας, οι ποδοσφαιριστές μου προσπάθησαν, δυστυχώς δεν τα κατάφεραν, ενδεχομένως εγώ δεν τους προετοίμασα σωστά και σωματικά και ψυχολογικά. Δεν πήραμε κάτι από το παιχνίδι γιατί δεν δικαιούμασταν να πάρουμε. Δεν παρουσιαστήκαμε αντάξιοι των απαιτήσεων αυτού του κρίσιμου παιχνιδιού, σε αντίθεση με τον αντίπαλο που παρότι αδιάφορος βαθμολογικά, φαινόταν ότι ήθελε περισσότερο τη νίκη από εμάς.
      Θα δώσουμε άλλες τέσσερις μάχες, δεσμεύομαι ότι θα πάμε να πολεμήσουμε και από κει και πέρα αν καταφέρουμε να τερματίσουμε δεύτεροι, που θα είναι μια τρομερή επιτυχία, έχει καλώς», δήλωσε αρχικά ο Ηλίας Φωτόπουλος.

      «Οι διαιτητές είναι το αναγκαίο κακό του ποδοσφαίρου»
      Αναφορικά με τη διαιτησία, τόνισε: «Για τη διαιτησία δεν θέλω να μιλήσω, δεν έχω μιλήσει ποτέ, ούτε και τώρα. Εξάλλου, οι διαιτητές σε μένα περνάνε απαρατήρητοι έως αδιάφοροι. Όμως έχω να πω τούτο: οι διαιτητές είναι το αναγκαίο κακό του ποδοσφαίρου. Πολλές φορές όλοι μας, είτε φίλαθλοι είτε προπονητές είτε ποδοσφαιριστές είτε παράγοντες και εσείς οι δημοσιογράφοι, ασχολούμαστε πιο πολύ με τη διαιτησία παρά με το ποδόσφαιρο και τους πρωταγωνιστές του. Και θα σας πως κι ένα τελευταίο για να καταλάβατε τη φιλοσοφία μου: οι διαιτητές υπάρχουν γιατί υπάρχουμε εμείς. Το ποδόσφαιρο είμαστε εμείς, δεν είναι οι διαιτητές. Αυτό οι ρέφερι πρέπει να το καταλάβουν και να σέβονται καλύτερα το ποδόσφαιρο».

      «Είχαμε μείνει στις διακοπές του Πάσχα»

      Στην ερώτηση αν υπήρχε εφησυχασμός ενόψει Θήβας, ο Ηλίας Φωτόπουλος το αρνήθηκε: «Δεν μπορώ να πω ότι υπήρξε εφησυχασμός. Η Θήβα ήρθε να παίξει χωρίς άγχος και εμείς αν δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί, θα αντιμετωπίζαμε αυτό που αντιμετωπίσαμε και ο αντίπαλος θα μας δημιουργούσε προβλήματα. Όμως θα πω κάτι άλλο.

      Είμαι 2,5 χρόνια σε αυτή την ομάδα και έχει δείξει πως μετά από διακοπές πρωταθλημάτων ή αποχή από τις επίσημες αγωνιστικές δραστηριότητες, συνήθως εμφανίζεται όπως εμφανίστηκε σήμερα. Και πέρυσι έγινε αυτό αλλά και πρόπερσι. Δεν είναι δικαιολογία αλλά μάλλον είχαμε μείνει στις διακοπές του Πάσχα και δεν καταφέραμε- και εκεί έχω εγώ την ευθύνη- να μεταφέρουμε τους ποδοσφαιριστές από το χαλαρό πρόγραμμα στις άμεσες αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας».

      ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ