Drop Down Menus

      Σάββατο 24 Μαΐου 2014

      Ευχαριστήρια ανακοίνωση απο τον κόουτς του ΠΑΜΒΟΥΠΡΑΣΙΑΚΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ

      Η παραμονή της ομάδας είναι πλέον γεγονός.
      Είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για μένα γιατί πέραν της συνεργασίας σε επίπεδο ποδοσφαίρου οι συναισθηματικοί δεσμοί με την ΗΛΕΙΑ
      την κοινωνία και την ομάδα της Βάρδας κρατούν εδώ και είκοσι χρόνια,όταν για επαγγελματικούς λόγους ήρθα στο Νομό.
      Δεν έχω ξεχάσει το πέρασμα μου από την μεγάλη ομάδα του ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟΥ και ευχαριστώ τους Ηλείους φιλάθλους για την εκτίμηση προς το πρόσωπο μου.
      Συγχαρητήρια στους εκπροσώπους του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου που όλο αυτό το διάστημα είχαν σαν πρώτο θέμα την σωτηρία του ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ.
      Ευχές στον φίλο μου ΜΙΚΥ ΤΣΙΡΚΟΒΙΤΣ για τον επόμενο ποδοσφαιρικό του σταθμό και στην άλλη  ομάδα της Ηλείας τον Άρη Στρεφίου να πάρει την πολυπόθητη άνοδο.
      Η Διοίκηση,ο πρόεδρος κ ΛΕΤΖΑΣ, οι φίλαθλοι και τέλος οι συνεργάτες μου και οι ποδοσφαιριστές ηταν αυτοί που στήριξαν τις προσπάθειες μου,τους ευχαριστώ και θα τους θυμάμαι για πάντα.
                                                        Κώστας  Σταματίου

      ΠΑΟ ΒΑΡΔΑΣ